Tisdag

Jesus vad varmt det har blivit ute, hörrni! Inte alls så att jag klagar, det är ju så underbart. Igår låg jag ute minst 3 timmar. Började läsa Kajsa Ingermanssons böcker förra året, och jag har fastnat helt, hon skriver på ett sätt som jag gillar att läsa och böckerna är superbra tycker jag! Jag har hunnit läsa Lyckans hjul och nu håller jag på med Små citroner gula, jag tar dom i en annan ordning är vad dom kom ut, men det spelar ingen roll då de inget hänger ihop, som tur är! Hur som helst fastnade jag ute i baden-badenstolen med boken och läste på en hel del. Jag är jätteknäpp, för när jag hittar en rikgit bra bok så vill jag inte läsa ut den, jag vill att den ska fortsätta i all oändlighet, och varje gång en bra bok tar slut blir jag ledsen och vägrar hitta en ny bok att läsa. Fast det går över och jag hittar tillslut en som jag tycker är minst lika bra!

Hursomhelst hag jag upptäck en riktigt bra sak; Att shoppa ensam! Efter att jag hade varit på sjukhuset så tog jag och gick från SÖS till skanstull (inte ett dugg lång, men iallafall. Jag var ju duktigt som inte tog bussen). Jag var på väg att handla något att äta och tog en sväng in i Ringen. Jag ville verkligen inte ha nån hamburgare eller någon annan typ av snabbmat heller för den delen, är så trött på det och man måste ju hålla sig någolunda nyttig, när man ändå kan! Så jag gick som sagt in till Ringen med Ica som mål. På vägen upptäcker jag ju att det är rea på gång ÖVERALLT. Kan verkligen inte låta bli att gå in och kolla, även om jag inte ska ha något så måste jag gå in (en liten "gullig" tvångtanke om man frågar någon som känner mig, speciellt mitt ex!)
Jag gick bland annat in på Twilfit, en av de enda underklädsaffärerna som har min BH-storlek. Och såklart fastnade jag där en bra stund. Hittade så många fina bhar, även fast jag inte alls behöver någon, snarare att jag har för många nu! Jag fastnade iallafall för en mörkröd bh med lite spets från deras egna märke, och ett till problem jag har är att gå in i en affär utan att komma ut med något. Så ni kan ju lista ut resten. Klart att jag köpte den, men det gjorde absolut ingenting, för den råkade vara på rea och jag tycker att man utan vidare tanke kan betala så lite som 74,50 för en underbart fin bh med kvalitet! Så det gjorde jag, och jag är så nöjd, den satt jättesnygg på också! (Jag är jättedåligt på att prova kläder, brukar oftast bara köpa dem utan att prova, om det inte är något speciellt).

Sedan kom jag hem, åt min mat som jag köpte på ica och sedan åkte jag iväg till stallet för att träna, och pappa åkte med mig. Han har aldrig sett mig och den här hästen träna, så det var roligt att ha honom med, och även om han kanske inte erkänner det till 100% så tyckte han att det var kul att kolla! Tur att det gick så himla bra också, vi hoppade mycket bana, och även en trippelbarr, hur kul som helst. Hon hoppade verkligen med hela ryggen på trippelbarren, min duktiga häst! :)

Såklart har jag bild på min nya snygga bh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0