Sommarlov!

Igår var det avslutning på skolan, och vi lämnade skolan med både lycka och sorg. Det visade sig att båda våra lärare i kärnämnena (Hotell-ämnen) ska sluta. Inte nog med det, vi har ingen aning om vilka som kommer ersätta dem, så nu har vi inga lärare att komma till i höst. Vi får helt enkelt hålla tummarna på att skolan löser det någolunda bra iallafall!
Det blev trevlig fika hos Erica efter avslutningen, sedan begav vi oss hem till mig för att göra oss iordning och sedan äta middag. Vid sextiden åkte vi vidare till Jenny där vi var ett litet tag. En sväng till Gårdens bad hann vi också med innan vi åkte hem till mig igen för att liva upp stämningen lite. Det blev, trots viss oro, en riktigt trevlig och lyckad kväll. Jag har inte så supermycket att tillägga om kvällen, utan jag lägger upp några bilder istället!

      
Här ser vi en tydlig övergång från en nykter Lina till en onykter Lina...


Solnedgången över Drevviken


Och så lite partybilder..

Kommentarer
Postat av: ronny

vilka jäkla tuttar där uppe?

2009-06-26 @ 16:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0