Min dagliga dos av lycka.

Här, mina vänner och alla andra, ska ni få se vad som ger mig min dagliga dos av lycka. Det är något som är så enkelt och så otroligt ofarligt. Strunta i vad allt om droger och lyckopiller heter, det här är sånt som ger äkta lycka!







Små kattungar, det är vad som ger en äkta lyckokick! Och då kan ni gissa vilken lyckokick man får av åtta små kattungar. Dom är ju så underbara och jag vill ha dom allihopa!
Ni kan ju gissa hur många gånger jag är inne och pussar på kattungarna varje dag jag är nere på stallet.
 Det blir många gånger! Och varför är jag på stallet? Jo, för att få en extra dos av lycka från den här älskade hästen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0