Inte långt kvar nu

Jaha, mina kära vänner. Snart är det sommarlov. Ett långt skönt, välförtjänat sommarlov. Fler än jag som kommer ligga på playan hela sommaren? Hihi. Nej, men lite nytta måste man ju hinna med också, vi får se hur det blir med den saken.
Nu sitter jag i skolan och har precis skrivit klart mitt Special Project i engelska B. Det blev en uppsats om min älskade mamma. Hon kräver att få läsa den, och tjatar hela tiden. Man kanske ska använda det och köra på en byteshandling.. Ett par jeans mot uppsatsen, tror ni att hon går på det? Tror inte jag...

I helgen, då hände det spännande saker så det kändes ända upp i soptippen! Min mammas jobbarkompis är en duktigt fotograf också, och hon var med oss ut till stallet och fotade. Såklart lägger jag upp bilder hära! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0