Du och Du och Du

Jag älskar dig. det gör jag verkligen, och jag vill att du ska veta det. Efter de här åren vet du redan det hoppas jag, men jag vill att du fortfarande ska veta det. Även fast jag inte kan säga det till dig så kan jag skriva det här och veta att du kommer se det. Det gör mig ändå lite trygg. Att veta att du kommer veta det inom kort. Jag hatar att det är såhär, och om jag kunde så skulle jag vrida tillbaka allting till den 19 oktober 2008. Du vet att jag inte hade något val just då. Har egentligen inget val nu heller, förrutom att få dig att förstå vad du gjort för mig och hur mycket du fått mig att uppskatta mig själv på det sättet jag kan göra idag. Du fick mig att känna mig trygg med någon igen, och du känner mig djupare än vad alla andra gör. Jag vet att jag aldrig kommer träffa på en människa som är så underbar som du är mot mig, och en dag ska jag få ha dig för mig själv igen. Det ska bli så, vad folk än säger. Vill inte, kan inte och kommer inte att släppa taget. Kommer aldrig att sluta kämpa. Jag gör vad som helst för dig och jag vet att du gör det samma för mig! Prinsen, du vet att det är till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0