My my, time flies!

Lediga sköna dagar med solsken är ett av det skönaste som finns. Igår var jag nere på stranden och solade järnet halva dagen, hur skönt som helst! Nackdelen med all sol är ju att man blir så otroligt trött, fast å andra sidan är det en nackdel jag kan leva med! Det är inte mycket nytta jag gör nu för tiden känns det som, blir helt tomt i huvudet när jag ska skriva här i bloggen. Hoppas att ni står ut med att det är lite halvdött, men jag försöker kompensera med lite bilder!

 Idag har jag inte heller gjort något vettigt, var nere hos hästen och tog en lång ridtur. Mysigt, men fruktansvärt varmt för henne. Försökte hålla mig i skogen så mycket det gick, ändå kom man hem med en dyngsur och svettig liten stackars häst.
Tvingade (dock utan våld) mamma att köpa kräftor, så jag har såklar smaskat i mig en tredjedel av alla kräftor, så gott!
Nu har jag precis städat klart (ni vet, min sista "to-do-sak" på kvällen innan jag lägger mig), och nu sitter jag bekvämt i sängen och väntar på att 17 again, filmen med han som är med i High School Musical, ska ladda klart. Jag vet, värsta tonårsfilmen, men om jag inte har somnat och sovit i 2 år så är jag ju fortfarande tonåring, och "barn" i ca 5 månader och 28 dagar, så det så!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0