Sweetheart

Slappdagar med sol och många hästpussar, underbara dagar. Saknar inte skolan alls, ifall någon kanske skulle tro det! Upptäckte, mot min förskräckelse, att 3 av kattungarna har åkt till sina nya hem, så nu är det bara 5 kvar. Och tror ni inte att det är mina 3 favoriter som åkte? Jo, såklart det var. Jaja, det är inte hela världen, har ju min älskade häst!

Imorgon blir det nog att vi åker iväg till landet, mamsen och papsen har planer på att åka vidare till Sundsvall, men jag tror nog att jag tar tåget från Västerås och hem, vill inte vara borta alldeles för länge. Har ju jobb att sköta också! Tror att jag tar med mig datorn, om det finns möjlighet att få med internet. Som jag sagt tidigare har ju "mitt" internet ett eget liv, ett liv som går ut på att göra mitt liv framför datorn väldigt surt. Och det uppdraget kan man ju konstatera att den har lyckats med. Får se om det går att lösa på något sätt, annars blir det ett litet uppehåll här i bloggen!


En av kisseungarna som är kvar, så himla mysig. Den här lilla rymlingen är man ju rätt sugen på att "råka" ta hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0