Morgonstund har guld i mun?

Eller ja, guld i knät iallafall. Vaknade faktiskt väldigt sent idag, men det gör ingenting, för jag har jobbat hela helgen och förtjänade en riktig sovmorgon. Vaknade runt halv ett och gick ner till två superglada hundar. Här kommer då guld i knät in, för så fort jag satte mig i fotöljen så hoppade Kier upp i knät på mig, och som ni vet är Kiera en golden, alltså Guld i knät, hihi. Smart va? :) Idag har jag absolut ingenting bestämt och jag tror nog att jag bara kommer sitta hemma hela dagen. Det är ju inget kul väder heller.

Igår, efter att jag slutat jobba så började jag längta efter Pärlan och att rida, så jag åkte ner till stallet direkt, var där runt nio på kvället, väldigt skönt faktiskt. Sedan när jag kom hem la jag mig i en skönt bad och läste. Finns det någonting som är mer avkopplande är först en ridtur med min älskade häst och sen ett långt varmt bad? Tror inte det, va.
På bussen påvägen hem från jobbet träffade jg Eddie, en kille som jobbar nere på hotellets resturang (samma ägare som till den jag jobbar på, ca 150 meter ifrån hotellet). Satt och pratade med honom hela vägen och han var supertrevlig, hoppas att man träffar honom igen. Skönt med trevliga människor att prata med efter långa dagar jobb!

Här kommer lite vovvebilder. (Lovar att försöka fota andra saker också sen)  Enjoy!


Mys-Kiera i mitt knä :)


Trötta tjejen

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0