Made by LWK

Har suttit hela förmiddagen och gjort armband. Jag ÄLSKAR armband och får varken nog av att göra dom eller köpa dom. Här kommer bild på de 4 armband jag lyckade göra idag, vissa finare än andra. Eftersom att mamma och pappa har kameran med sig så blev det mobilkameran, och den är ju skamligt dålig, ha gärna överseende med det. tack!


Jag älskar såklart den nere till höger, svårast att göra, och mest nöjd med. sen ligger den nog lika mellan de andra tre, tror jag! Vad tycker ni? :)



Kommentarer
Postat av: Mikaela - Västerås

Det lila med vita pärlan gillar jag! =)

Hoppas ni mår bra allihopa!

Gör du armband på beställning också?

Kram

2009-07-31 @ 23:20:25
Postat av: Mikaela - Västerås

Oj.. det var ju två lila med vit pärla =) Det uppe till höger! =)

2009-07-31 @ 23:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0