Long time no see

Igår träffade jag min kära vän Paulina som kommit upp till Stockholm över veckan. Jag passade såklart då på att kidnappa henne (iochförsig, med vilja kallas det nog inte kidnappning, men ni förstår!) och vi hade en jättemysig kväll. Jag hämtade upp henne i handenterminalen och vi åkte raka vägen till stallet. Eftersom att jag inte träffat min söta lilla häst på över en vecka, kan ni kanske förstå vilken häst-abstinens jag haft! Hursomhelst så hittade vi en otroligt tjock häst i hagen som liknade Pärlan, och vi tog in henne. Jo, visst var det Pärlan, med värsta tunnan till mage. Är det sommar så är det! Riktiga sommarhästar ska vara lite småfeta tycker jag! Tur att vi inte tränar just för tillfället, då skulle vi knappt komma över hinderna!
Vi tog en lite ridtur ut i skogen där jag hittade ett HAV av blåbär. Precis när jag liksom suktat efter en god blåbärspaj i någon vecka nu, då hittar vi detta blåbärsparadis, så ja, ni gissade rätt, jag kommer ta med mig en fin lite korg och gå ut där nästa gång jag ska ner (idag, antagligen) och sen ska jag bjuda min familj på världens godaste (I hope) blåbärspaj! Yummi!

Vi hittade även en hel del hallon (inte konstigt med tanke på att ridvägen jag red kallas för hallonstigen) som jag så glupskt plockade och åt upp. Försökte ge Pärlan ett hallon, med hon var inte lika stort fan av de som jag är, synd för henne, bra för mig!
Senare på kvällen tog vi och sväng ner till Krokodilberget och med oss hade jag systemkameran. Paulina tog en massamassa bilder på mig, och några av dom är jag nöjd med! Lägger såklart upp dom här, trogen bloggare som jag är! Sedan tog vi ett härligt uppfriskande kvällsdopp i sjön och (Paulina sa att det var kallt, tro inte på henne!) det var faktiskt förvånansvärt varmt i vattnet! Efter en varm skön dusch hemma satt vi klistrade vi datorn nästan halva natten innan vi tillslut gav upp och hoppade till kojs.

Jag tror nog att det är en fördel att se bilderna med lite lättsamhet, blir lätt fel inställning annars!












Kommentarer
Postat av: Julia

Otroligt fina bilder gumman :) Vilken sexbomb^^ <3

2009-07-29 @ 17:21:32
URL: http://juliasundell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad e de for halv porr bilder LO

2009-07-31 @ 23:07:47
Postat av: Lina Källqvist

Som jag skrev ovanför alla bilderna, så bör man se bilderna med lite lättsamhet (just för att det inte ska uppstå tanka om att de på något sett skulle vara porrelaterade! Tack så mycket, Lina (blogginnehavaren).

2009-07-31 @ 23:11:32
URL: http:// linawilhelminakallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0