En blåbärspaj senare....

..sitter jag fastskruvad i datorstolen på övervåningen och har ont i magen, rätt åt mig. Fast ändå åt jag en ganska liten portion, och bara EN! Jaja, ibland måste man få unna sig :) Sitter iallafall och knaprar på naturgodis. Dt är verkligen supergott! Fast om det är så nyttigt som dom påstår att det är, det vet jag väl inte riktigt..

Juste, har jag berättat att jag ska mönstra inför lumpen? Jag gjorde ett test på internet och tydligen var dom nöjda över resultatet så jag ska få komma in och mönstra om ca 5-6 månader. Spännande! Jag är verkligen taggad på att göra lumpen till 100% och jag ha batämt mig för att börja träna ordentligt när skolan börjar igen! Bra va? :)



Jag just nu, och nej, jag är INTE naken, bara ser så ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0