Breakfast

Jag är bra speciell, har jag upptäck för ett tag sen, och gång på gång blir detta bekräftat. Som imorse när jag skulle äta frukost. Vanlig frukost med rostbröd och fil med flingor, och så kom vi till det speciella; sättet jag äter flingorna på! Jag häller upp filen i en skål och tar fram ännu en skål där jag häller i flingorna. Sedan ska jag börja äta, och då tar jag en matsked med filen och STRÖR över flingorna på skeden, och sedan äter jag. Varför detta nu då? Jo, logisk förklaring (sånna brukar jag ha till det mesta, för att liksom verka lite mindre konstig) till mitt underliga sätt att äta fil och flingor är såklart att om man skulle blanda filen och flingorna i samma skål skulle filen med tiden det tar för mig att äta allting göra så att flingorna blir mjuka och saggiga. Det vil jag inte, för då kan man ju lika gärna äta blöjor (Okej, kanske inte, men ni fattar väl poängen)!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0