Angels and Demons

Idag vaknade jag relativt tidigt för att Roger ringde från jobbet och frågade om jag kunde komma in idag. Tyvärr hade jag redan planer, så jag var tvungen att säga nej.. Sedan blev det en tur till stallet och jag och mamma gick ut i skogen och plockade massormassor med blådär och även lite hallon (som jag sa att jag skulle!). Så nu blir det till att baka blåbärspaj och så ska jag även göra en radiokaka tills på lördag, då mamma fyller år!

Sedan, förstår ni, följde jag med min kära mor och far på bio. Vi såg Änglar och Demoner med Tom Hanks, som jag velat se. Den utspelar sig i Rom och framför allt Vartikanstaden. Extra roligt att se den var ju just för att jag ganska nyligen var i Rom och besökte Vartikanstaden och St. Peterkyrkan (ni som läst bloggen ofta vet, annars finns inlägget här; http://linawilhelminakallqvist.blogg.se/2009/january/  under rubriken Roma! Det var superkul att se alla de byggnader och kyrkor som vi var i, och jag fick lite tillbakalängtan faktiskt! Rom är en helt underbar stad som jag blev förälskad i, så ni som inte varit där rekomenderar jag er att åka till Rom! Se gärna filmen också. Det var inte den allra bästa jag sett, men absolut inte sämsta! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0