090710

Vaknade imorse och mådde jättedåligt, var snorig och seg i huvudet. Det visade sig att jag hade feber, visserligen inte jättehög med lagomt för att man ska bli seg och inte orka något. Så jag gick bara upp och åkte direkt ner till stallet. Vanligtvis tar det bara ca 1½-2 timmar på stallet, idag tog det 3 timmar, för att jag inte orkade göra något i vanlig takt. Det blev lite för jobbigt ridpass än vad jag egentligen orkade idag, men men. Pärlan var jättepigg och hon höll på att tramsa sig med att dra iväg och stegra och sånt, inget man orkar med när man har feber! Men mysa med kattungarna orkar man ju alltid, och som jag sagt tidigare är det ju en del av den dagliga lyckan, så det är ett måste. Dom börjar bli så stora nu, önskar att jag kunde ta hem allihopa!

Blev till att lägga sig och vila när jag kom hem, mådde verkligen inte bra efter all överansträngning. Som tur var gick det värsta över senare och jag sjutsade min kära bror till vega. När jag kom hem var det bara jag och mamma (Pappa tog med sig hundarna och åkte till landet imorse) så jag gjorde goda drinkar till oss. En jag gjorde blev jättelyckad och den tyckte jag om super mycket, den andra (som mamma fick) gillade hon supermycket, men jag var inte så förtjust i den!

Lina's Sour Pine-Apple:
Bacardi Apple
Sour drink mix Äpple
Citronkoncentrat/citronsaft
Fanta Pineapple

Mama's favourite:
Black Velvet (rom)
Old Nick Coco Punch (cocospunch)
Fanta Pineapple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0