090709

Det började med en slapp skön dag, jag vaknade med 2 hundar i sängen, en på varsin sida, så jag låg i värsta dubbelmackan, mysigt värre! Erica ringde och meddelade att hon var påväg hem från sin pappa, så jag gick upp, kokade gröt, åt gröten och begav mig sedan hem till henne. Vi tog det lugnt och sedan släpade Erica fram kläder som hon inte kunde/ville ha längre. Så det slutade med att jag kom hem med olika kläder, blnad annat några linnen och två jeanskjolar.

Vi åkte sedan in till Farsta Centrum för att spendera lite pengar, jag hittade lite smått och gott, bland annat:
  • två paket med lösögonfransar, perfekt till festen
  • ett smalt vitt skärp
  • lite hårsaker
  • ett par örhängen
  • ett nagellack
  • en bandlös enkel bh-liknande "topp"
  • en väska
Jag kom även hem med 2 par jättesnygga skor, blev förälskad i båda två och fick beslutsångest viket par jag skulle köpa, så jag köpte båda två, praktiskt va? :)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0