Underbart väder!

Åh vad härligt väder det är ute, hörrni! Man blir verkligen så mycket piggare av lite solsken. Onsdagarna är ju väldigt sköna dagar för mig nu. Jag börjar skolan 08.00 och slutar 09.30, ingenting man klagar på direkt! Jag gick upp till centrum efter skolan, själv för en gång skull, och kollade på skor. Och eftersom att jag är som jag är, så köpte jag ju såklart 2 par. Det blev två par jättesnygga pumps, ett par mörka vinrödsaktiga lite högre, och ett par ljusbruna, lite lägre. Blev jättenöjd med dom! Unnade mig lite sushi också, så jag köpte med mig det hem och åt, supergott!
Och sen, eftersom att det var så himla fint väder, så tog jag med mig hundarna ut och lät dom leka lite samtidigt som jag passade på att fota lite! Nu ska jag iväg med Erica till centrum, hon blev så avundsjuk på mina snygga skor som jag hade köpt, så nu drar hon med mig upp så hon också hittar snygga skor! :)


Dessa skor är faktiskt mörkare än vad dom ser ut att vara på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0