Underbara 2008..

..är äntligen slut och har lämnat plats åt det nya året som ska bli tusen gånger bättre! Jag ska verkligen lägga ner hela det här året på mig själv, jag ska bara unna mig det bästa, ta hand om mig och alla underbara människor som står runt omkring mig. Glömma alla jobbiga minnen som finns och skapa nya härliga minnen, glömma människor som sårat och svikit mig, som inte vart där vid min sida som dom lovat, och som inte ställde upp då det behövdes!
De sista timmarna på 2008 spenderade jag med mina älskade vänner. Vi hade superkul hemma hos Louise, drack och åt chips och grönsaker med dipp! Vid tolvslaget gick vi ut och kollade på fyrverkerierna och den smällgalna Stephanie tände på några egna raketer också. Sedan förde natten oss vidare till Västerhaninge, hem till Robin, här var väl klockan runt halv två, och vi stannade där till fyra ungefär. Det var ganska lugnt där, men väldigt trevligt! Inga detaljer lämnas ut, tyvärr! ;) Mysigt var det iallafall!
2009's första dag spenderade jag sovandes i fotöljen halva dagen och var sedan nere hos Pärlan och red ut. Mysig start! Imorgon ska jag försöka få min kära far att hjälpa mig spackla väggarna i mitt rum så att vi kan tapetsera snart, hoppas att jag lyckas med det! :) Ska nog träffa lilla Stephanie också, kanske går på bio eller något? Har ju faktiskt en hästfri dag!



Såhär såg jag ut sista kvällen på 2008!


Hade väldigt roligt med partyhattarna!


Välkomnar 2009! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0