Trött!

Jag hade prov idag i receptionskursen. Gick superbra, kan ärligt säga att jag blir förvånad om resultatet blev sämre än MVG, men men, man vill ju inte hoppas för mycket! Vi fick en jättelång håltimme på ca 2½ timme, så jag och Erica pilade iväg till centrum och shoppade lite. Jag hittade en grå tight somrig kjol, (Erica har en likadan i svart!:) ) och en jättejättejättefin kortare kofta i en matt aningens mörkare himmelblå färg, superfin. Framhävde mina ögon, haha. Larvigt men sant! Sedan blev det ett litet MakeUp, prefekt för resor, och en mascara som var jättebra!
Har nyss ätit en sen middag och färgar mamsens hår + ögonbryn. Anledningen till min sena middag var att jag somnade i soffan när mamma lagade mat, och jag sov så sött så ingen ville väcka mig. Det gjorde ingenting, kan jag ju säga. Det var riktigt skönt att få ta en lite eftermiddagslur. Nu har jag precis sminkat av mig och funderar på att gå och lägga mig. Imorgon är det sista dagen i skolan, sen så åker jag! Åh, ska bli så himla roligt! Bara att komma iväg fråm tråkiga Sverige gör ju att livsgnistan tänds tusen gånger om! Nehe, nu ska jag ner och koka té, som alltid! :) Godnatt alla söta och fula!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0