Spontanitet när den är som bäst!

Det är ju så underbart att ibland få den där möjligheten att vara spontan och bara göra något helt oplanerat, varesig det är att springa en mil eller åka jorden runt!
Igår låg jag iallafall så skönt i soffan och kollade på 2½ men, när min kära vän Erica ringer mig och frågar om jag vill följa med hem till Andreas. Visst säger jag, går upp och byter och, sminkar mig och ringer till Sandra för att höra om hon är där redan. Sedan bar det iväg, och jag ångrar det ju knappast! Det var jättetrevligt, träffade både gamla vänner och nya människor där, verkligen kul! Och eftersom att jag inte ville åka hem själv (Erica och Johan gick hem till honom) med nattbussen så stannade jag och *** kvar och sov över där. Den mysigaste natten på länge, kan jag ju säga, men no more! :) Åkte hem i förmiddags, var hemma vid halv två ungefär, och jaa, sen har jag inte gjort så mycket. Pärlan har ju fått feber som sagt och är jättehängig, så det blev ingen träning idag, ska väl åka ner och kolla till henne lite alldeles snart, kanske åker förbi till Hässlingby Gård och kollar på träningen iallafall! :) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0