Saturday!

Jag har övningskört för första gången idag! Åh herregud, säger jag bara. Det gick ganska bra till slut, övade bara på att starta, stanna och lite sånna enkla saker. GUD vad svårt det är att hitta dragläget! Jaja, det kommer väl med tiden. Ska träna lite imorgon också.
Vi åkte ner till stallet, jag och mamma, efter att vi vart i centrum och letat efter ett linne till mamma. Pärlan måste ju stå nu, eftersom att hon blir medicinerad, men jag tog en promenad med henne och gjorde Jenny sällskap nör hon red. Vi gick ca 30 minuter i skogen! Och jag har en spricka i min tå, det var inte sådär jätteskönt, men men. Det gick ju iallafall. Efter stallet var det bara raka vägen hem och hoppa in i duschen, fö sen åkte vi iväg till Zeb som fyllde 20! Åt god mat och en helt underbar tårta som smakade som hallonbåtar, åh vad god den var! Eftersom att jag var så himla trött så åkte vi hem nu vid nio, och ja, nu sitter jag här och uppdaterar er om hur min dag var! Imorgon ska jag upp supertidigt för att släppa ut hästarna, sedan blir det till att köra lite till. Vad mer ska jag göra? Jo, gratta Henrik! Sen är det inget mera.. Hm, skönt, lite trist kanske.. Men jaa, skönt! :) Är jättetrött som jag tror nog att jag ska hoppa i kojs snart, hemsk va? På en lördag! Pussochannatsnusk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0