Packar!

Lina+Affärer= Lina köper onödiga kläder. Alltså jag kan verkligen inte sluta handla kläder, förjävligt. Men jag vill ju haaaa, haha, stackars mig! Nej, egentligen inte, man måste ju unna sig! :) Slutade skolan 09.30 sen var jag i centrum med Ida och shoppade. Åkte till stallet och gjorde iordning allting där nere och var hemma ett igen. Sen dess har jag bara kollat på tv och gjort lite mat. Roooolig dag! Nu ska jag precis börja packa. Imorgon åker jag! Planet går sju imorgon från Skavsta, så det blir till att gå upp jättetidigt imorgon, eller till och med inatt? Äsch, det spelar ingen roll, bara jag får komma iväg härifrån så är jag nöjd! :) Nehe, nu ska jag packa, blir ganska lite kläder, måste ju få plats med saker som jag köper där nere! Nästa inlägg kommer på tisdag när jag är hemma igen! Ciao! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0