Min helg!

Jag har försökt få upp ett inlägg i lördags om min fredagkväll vilket misslyckades, så här kommer en helgresumé;
I fredags var jag ute på stan med Stephanie, vi handlade lite kläder, jag köpte, och håll i hatten nu.... 2 bh:ar! Suprice, haha! Köpte även 2 par trosor och en jätte fin tjock lång stickad tröja. Sedan var vi och åt, jag åt sushi och Stephanie åt kycklingspett i jordnötssås. På restaurangen träffade vi ett par från Skåne som var jättetrevliga. Killen lärde oss att äta med pinnar, jätteskoj! Man har ju faktiskt ett begränsat antal hjärnceller och jag har liksom aldrig velat slösa bort dom genom att lära mig äta med pinnar, men nu så, nu kan jag det! :)
Sedan gick vi och såg filmen Australia på bio, den var 2,45 timmar lång, och det kändes, men det var otroligt bra, tycker jag. Verkligen värd att se igen! Vi åkte hem och pratade lite skit, sedan tog vi en promenad upp till Haninge centrum, där vi satt och väntade på bussarna. Ungefär där tog väl dagen slut för min del! Nje, satt hemma framför tvn men familjen och kollade klart på Jakten på juvelen eller vad den hette, en gammal film..
Lördagen var inte sämre det, var först på stallet och tog en snabb tur i skogen med Pärlan, skyndade om hem och gjorde mig iordning. Sedan kom Totte, min kusin ,och hämtade oss och körde oss till min farbror och hans sambo som fyllde år. Där åt vi en jättegod chiliconcarne med ost- och vitlöksgratinerade bröd, supergott! Vi drack och hade jättetrevligt, en riktigt lyckad kväll, även fast man tillbringade den med bara familj och släkt och inte kompisar!
Och så kommer vi slutligen till idag, söndagen. Jag löd bibel (Och den sjunde dagen vilade han) idag, eller ja, iallafall måttligt. Var nere på stallet och frös häcken av mig, det var ju 8 minus, om man ska tro på vad bilen säger! Efter stallet tog jag ett varmt skönt fotbad och somnade i soffan, åt middag och sedan lite räkor och kollade på film, en riktig slapp(halv)dag!


Söta Stephanie på Tunnelbanan


Stephanie tar på sig sina nya benvärmare på restaurangen, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0