Idag händer allt!

Det verkar verkligen som om allting roligt händer idag, tur för mig! Det började med att mamma ringer på lunchen och frågar om jag vet vart jag har mitt pass. Ja, så visar det sig att vi ska åka till Rom, redan nu j den 22 januari! Sen pratade jag med söta lilla Sandra och bestämde att vi ska träffas några tjejer nu i helgen, äta och dricka gott och prata om någon eventuell resa i sommar! Och på idrotten så bestämde vi att vi ska till Kungsberget nu i början av februari och åka skidor och ha det mysigt, ska bli kul, har inte åkt skidor på över 6 år, så håll tummarna för migl är ni gulliga! Och så alldeles nyss ringde Erica mig och berättade om att dom hade ringt från Model House och hon frågade om jag ville följa med på lördag förmiddag för att sminkas och fotas i deras studio, superkul! Hoppas att allting håller sig nu, för då kommer början på det här året vara helt underbart! Nu är det bara 3 saker som jag saknar, men det är min lilla hemlis! :)


Åh vad underbart det ska bli att befinna mig här om bara 2 veckor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0