Hemma igen..

..efter en låååång dag med Erica! Hon drog ju iväg mig till centrum igen för hon ville också ha sånna skor som jag köpte. Jaha, nej men då fanns det ju inte i hennes storlek här i Haninge, så det bar vidare till Farsta Centrum. Där hittade vi som tur hennes storlek och hon köpte dom. Vi fortsatte sedan att kolla runt lite och jag hittade ett par jättesöta örhängen, på rea också. Ibland har man tur! Vi satte oss sedan och tog med liten paus på ett café och Erica åt årets första semla. Lite för tidigt för mig, så jag tog en prinsesstårta. När vi laddat upp så fortsatte vi igen, och vi var inte hemma förrens vid halv sju! Jaja, det var ju rätt mysigt, även fast vi var ute länge. Nu ska jag ner och äta. får se om jag skriver ett inlägg till idag, eller om ni får vänta till imorgon! :) Pusspåer!


Erica ska slå in en present till hennes lillebror!


Vårat extremt nyttiga fika! (Ni anar inte hur god tårtan var!)

Kommentarer
Postat av: tette

ååå vad gott med semla, det ska jag nog köpa idag när jag tycker synd om mig själv, ont i halsen, tjock, hästen har lymfangit... hmmm. Klaga e jag bra på ;) ha d, kram

2009-01-15 @ 10:17:18
URL: http://tettes.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0