Fakta om mig!

  •  Mitt fullständiga namn är Lina Solveig Wilhelmina Källqvist, men ibland "glömmer" jag Solveig!
  • Jag är född 13 December 1991.
  • Jag kallas för Linis, Linus eller Kjelle(Källe).
  • Jag skulle egentligen heta Karolina och mamma ville att jag skulle kallas för Lina, sen döptes jag till det istället.
  • Jag är född på "otursdagen" Fredagen den trettonde.
  • Jag är löjligt rädd för sprutor, svimmar till och med.
  • Jag har tvångstankar om att aldrig gå på runda brunnar, inte bara A-brunnar. 
  • Varje klockslag som är jämnt, t.ex 12.12, 20.20, 22.22, så önskar jag mig någonting.
  • När jag önskar mig någonting blundar och och håller båda tummarna samtidigt!
  • Jag har otroligt svårt att bli riktigt kär i någon.
  • Jag är väldigt envis, och får oftast som jag vill.
  • Jag tänker väldigt mycket, på alla möjligt saker.
  • Jag är nästan beroende av att ha olika saker i munnen, t.ex tuggummi, sugtabletter m.m.
  • Jag är naturligt blond, inte färgat!
  • Jag har en väldigt speciell humor.
  • Jag har två underbara hundar, båda är Golden Retrivers.
  • Jag kan prata ganska mycket om oväsentliga saker.
  • Jag älskar att fota, och med rätt kamera är jag bra på det också!
  • Jag är en mästare på att ändra samtalsämne mitt i en disskution.
  • Jag är allergisk mot laktos.
  • Jag får ångest när jag tänker på stora förändringar i mitt liv.

Det var lite fakta om mig, som absolut inte all vet om, inte ens mina närmaste kompisar! Det här var ungefär allt jag kunde komma på nu, kanske fyller på listan om jag kommer på något mer senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0