Både Pärlan och Lina är hängiga

Jag har varit lite sådär halvdan nu i 2 veckor, varken sjuk eller frisk. Alla vanliga symptom på en vanlig vinterförkylning, men jag har inte feber, vilken jag otroligt sällan får. Och eftresom att jag aldrgi blir frisk så är jag så himla deppad. Inte bara av den anledningenl, men en av dom är ju såklart förkylningen..
Idag var även Pärlan hängig, hon ville inte äta, så vi tempade henne. Det visade sig att stackarn hade 39.5 i temp! Var bara att ringa veterinären och ställa ut henne i hagen, åker ner senare ikväll och kolla till henne, hoppas hon är piggare då! Så så är det.. Nu vill jag bara krypa ner i soffan igen och kolla på film och dricka varm choklad! 

Kommentarer
Postat av: malin

Krya på dig=)

2009-01-05 @ 17:48:59
URL: http://mgullstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0