31 Januari 2009

Har inte gjort något speciellt idag. Vart nere på stallet och ridit. Började rida Pärlan igår igen, efter att hon stått i 3 veckor pga skada och medicinering. Nu har jag börjat rida henne igen, och ett piggt fullblod som stått i 3 veckor är liksom ingenting kan kaxigt sitter upp på. Hon var hur som helt väääldigt pigg igår och försökte, eller iallafall höll på att slänga av mig 3 gånger. Tur att man har någolunda bra balans! Idag gick det bättre, hon tog det ganska lugnt. Kom hem, satte mig i soffan och kollade på tv. Nu har jag precis tagit bort allting från min soffa på rummet, så den ska vi hiva ut nu, vilken minut som helst! Har en toppenbild i mitt huvud om hur mitt rum ska se ut sen när det är klart! Hoppas det blir som bra som jag tror! :) Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0