16 Januari 2009

Vet ni vad jag kom på igårkväll? Jag fick min lön igår, och det glömde jag bort! Kan ni förstå att jag glömde att jag fick min lön? Åh herregud, vad jag kände mig duktig som inte sitter som ett litet barn och väntar på den. Kanoners, nu har jag ju pengar att göra av med igen, hihi!
Nu sitter jag iallafall, ganska så nyvaken och försöker få igång livet i mig själv genom att dunka musik på högsta volym och sjunger med så mycket jag orkar (absolut inte lika mycket som vanligt)!
Jaha, vad händer i helgen då? Jo, min förra granne fyller 20 så vi ska hem till honom imorgon och gratta honom och äta grillat. Gud vad gott det ska bli! har inte ätit grillat på länge (såklart, det är ju vinter)! Och sen på söndag fyller Henrik, mitt ex, 20. Funderar på att ringa och gratta honom. Det är ju såklart nästan en självklarhet att jag vill göra det, men jag har inte pratat med honom på 3 veckor. Känns jättejobbigt, och jag vet inte vad jag ska göra. Han var ju den största delen av mitt liv i 2 år, och så nu pratar jag inte ens med honom. Förjävligt om jag säga som det är (Läser du det här inlägget, Henrik, så vet du att jag faktiskt också vill hålla kontakten, och jag hoppas vi kommer göra det, för du är en helt underbar person och jag kommer såklart alltid älska dig på ett eller annat sätt)! Får väl se om jag tar modet till och ringer..
Sen vet jag inte vad som händer. Ganska skönt att för en gång skull ha en helg som nästan är oplanerad. Nu ska jag återgå till mitt musik-dunkade-högljud-sjungande uppvakningsteknik. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0