Virus

..har jag tydligen. Detta är något man inte får medecin för och jag får stå ut med att må piss. Jag är en sån som mycket sällan har feber. Min vanliga temp ligger alltid omkring 36, och har jag 37,4, vilket jag har nu "räknas" det som feber för mig. Är hur hängig som helst. Äter inte, kan bara ligga ner i sängen och kolla på film. Eller nej nu ljög jag. Klarade ju inte ens av att titta på film, var bara stänga av för jag orkar inte hålla ögonen öppna.. Lyckades mot min förmodan att gå ner och städa köket dock med hjälp av Ibumetin *Min hjälte*. Nu ska jag sova, blir nog knappast skola imorgon heller för min del. Mamma hade sagt till min läkare att jag såg ut som en japansk kåldocka. (japansk pga mina uppsvällda ögonlock som gör att mina ögon ser jättesmala ut, kåldocka, vad är det?) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0