Sicko

Vaknade imorse med svullna ögonlock och jättesvullen hals, gick till skolsyster i skolan och hon konstaterade att jag hade jättesvullna lymfkörtlar och röd och irriterad hals. Hon skickade mig till läkaren på akuten där jag fick reda på att det var ett virus. Finns ingen medicin för virus så han skrev istället ut en medicin som gör att munnen och halsen domnar bort så det inte gör lika ont att äta och svälja.. Som ni räknat ur mår jag alltså inte sådär på topp. Skulle ju tränat idag också, så blev det med det. Är hästen frisk är jag sjuk och tvärt om.. Tummen upp! Nu ska jag lägga mig i sängen, dricka en kopp té och tvinga ner lite fil, är väl hemma från skolan imorgon, antar jag. Kan ju inte gå om jag är sjuk, även fast man ibland känner att man måste. Oj, vad deppigt det här inlägget blev, hm. Aja, tur att ni säkert mår mycket bättre än vad jag gör!

Tack, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0