På bättringsväg

Kändes lite bättre igår eftermiddags, och idag har jag känt mig rätt bra också. Lättare att andas och jag har fått sova 2 nätter i rad nu. Febern är tyvärr inte helt borta, men men. Har gått mer eller mindre på mediciner i två veckor nu. Åkte ju till akuten i fredags och dom sa konstaterade efter ett blodprov att det var körtelfeber jag fått, vilket inte går att göra något åt. Fick smärtstillande som har fått mig att sova igenom hela dagarna, helt underbara saker dom där läkarna har till en. Sitadon i mitt hjärta. Nu börjar jag ju känna mig bättre, har faktiskt inte tagit någon smärtstillande idag, fast jag tror det behövs snart iallafall. Orkar ju iallafall gå upp för trappan nu, framsteg! Hoppas verkligen jag slipper det här snart. Kan ärligt säga att det här var den värsta sjukdomen jag varit med om, förjävligt också att man ska behöva går till läkare 3 gånger innan som kan säga vad som är fel. Hur fan funkar dom egentligen? Penicillinet som jag fick när dom trodde att det var halsfluss förvärrar ju bara körtelfebern, som jag faktiskt hade?! Stolta läkare, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0