Onsdag

rolig rubrik, H A H A. Men ja, just nu är ingenting roligt för mig faktiskt. Skulle behöva något som visar att det faktiskt är okej för mig att leva här. Vet inte om det bara beror på att jag är extremt känsligt nu när jag är så sjuk, men jag känner verkligen ingen uppskattning alls. Skulle vara kul om något bara ringde och frågade hur jag mådde, om jag kände mig bättre eller så. Allt går bara neråt just nu, och snart orkar jag inte alls känns det som. Jag känner mig hur ensam som helst. Så här har jag inte känt sen jag gick i högstadiet med alla känslor och hormorner och ingen förstod sig på en. Dom dagarna är förbi sen långt tillbaka, men ändå känner man igen känslan så lätt. Jag är verkligen glad att jag har hittat några få vänner som redan från början visade sig vara 100% äkta; Stephanie, Paulina, Ida och Erica. Inget undangömt och inga knivhugg i ryggen kommer någonsin komma från dessa underbara människor. Man brukar ju faktiskt inte nämna namn när man skriver så, men jag gör det ändå, för jag vill att dom ska känna sig lika uppskattade som jag skulle behövt känna mig just nu.
Hur har jag spenderat min dag då? Jo eftersom att jag är supersjuk så ligger jag ju bara hemma. Försökte gå till skolan förra veckan på torsdagen och nu i måndags, Var ju där hela tiden, även fast jag mådde hur dåligt som helst och ville hem till sängen. Sen när det visade sig att det var halsfluss så var det ju bara att sjukanmäla sig till skolan och hoppa ner i sängen igen. Ska äta penicillinet i 10 dagar. Hoppas verkligen att det känns bättre snart, har så svårt att andas och svälja, eftersom att halsen är så igensvälld..Laddade iallafall ner massa avsnitt av Gossip Girl som jag kollar på nu. Tur att man har bärbar, så det är bara att ligga kvar i sängen. :) Oj titta, en glad gubbe från Lina, första på en vecka, eller vadå? Juste imorgon ska jag till Bauhaus med mamma. Simon och Tomas från TV3 kommer dit och ska ge massa inredningstips. Jag är ju faktiskt lite svag för det där med inredning och design. Hade den möjligheten funnits hade jag mer än gärna engagerat mig mycket i det. Får väl proppa mig full av värktabletter innan, för det vill jag verkligen inte missa! Nu blir det åter till Gossip Girl! Tack hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0