Monday, bloody mondag!

Jaha, måndag igen. Ny vecka, nya bekymmer. Idag hade vi bara karaktärsämnen ( Reception och Hotell). Vi fick redan på vart vi hamnar på praktiken. Jag ska praktisera på Scandic Hotel Malmen på Götgatan. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jag har ju jobbat för Scandic tidigare så jag är inte sådär dödsnöjd. Hade hellre velat hamnat någon annan stans, men men. Man får ta det som det kommer! Det kanske visar sig att denna plats var super för mig, man vet ju aldrig. Blev iallafall lite missnöjd i början, så jag och Erica gick till centrum och jag tröstshoppade lite. Köpte en jättehäftig tröja från MQ med en rätt annorlunda färg, typ blågrönaktig. En grå t-shirt med coolt tryck från Gina Tricot och en "bandana" på Stadium inför skidresan! :) Kändes faktiskt mycket bättre efteråt, så nu är jag lite gladare! Ska se till att rummet blir klart också, hur dte nu går. Hivade iallafall ut soffan i lördags och köpte färg igår. Tapeter har ju redan köpt, så det är klart. Nu ska bara alla saker bort från väggarna (Skrivbordet ska också hivas ut) och sen är det bara spackla resten av väggarna och sen måla, innan fondtapeten ska upp. Kommer bli sååå snyggt! :) Nu ska jag se om det går att sparka pappa i röva och få honom att spackla lite till åt mig :D Byebyeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0