HSM?

Har verkligen supertråkigt. Synd att jag fortfarande inte är så pass frisk att jag hade kunnat hitta på något.. Min kväll har i princip sett ut såhär: Mamma kom hem och vi åkte till centrum för att köpa en present till Kerstin som fyller år, köpte med oss sushi hem, så jag blev nöjd. Åt sushin och gick sedan upp och spenderade ca 1½ timma vid datorn. Gick sedan ner och kollade på en film som jag hamnade mitt i och vet inte ens vad den handlade om. Tog och promenad med hundarna och fick klart ryck på mitt headset som helt plötsligt fick för sig att glappa. Sedan gick jag in och upp till mitt rum, tog datorn och satte mig i sängen, men datorn i knät, där jag befinner mig nu. Håller faktiskt, lite skämmigt nog, att ladda ner High school musical. Alltså, jag har aldrig ens tänkt på det, men nu helt plötsligt fick jag för mig att man kanske ska ta och titta på den iallafall, bara för att liksom, så ja. Vi får se. Planerna är att se den och äta caschewnötter, mums. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0