Gnäll-Lina är tillbaka..

med rätt att gnälla! För jag har faktiskt otroligt mycket att gnälla över! Jag har ju, som tidigare nämnt, fått ett virus som inte går att göra något åt. Det skulle hålla i en vecka ungefär sa dom, men min hals har bara fortsatt att svullna upp. Så idag gick jag till läkaren igen. Jodå, visst var det ngt fel. Jag har ju halsfluss nu också! Förtaskigt, tur att jag iallafall fick min medicin tillslut. Såhär det det alltså ut för mig just nu:

Jag har ett virus som blev till halsfluss
Jag har jättesvårt att andas eftersom att hela halsen är igensvälld.
Jag kan inte sova på nätterna så på morgonen är jag jättetrött.
Jag har feber om vart annat
Jag har ont i magen av ngn konstig anledning
Jag har mens och mensvärk
Jag är yr och har inte kunnat äta så mycket som jag skulle behöva.

Det här fick jag för mina synder, va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0