Fredag

Hemma igen, pigg och glad(?) från Kungsberget. Hade en jätterolig dag faktiskt. Har ju helt ärligt inte åkt på 6 år! Så min prestation är jag nöjd med, även fast en och annan person kanske inte håller med till 100%.. Åkte fatiskt i en röd backe också, om det var ett misstag eller inte, det kan man ju disskutera. Det gick rätt bra iallafall, bara att jag fick ryck på min skida som heeela tiden fick för sig att hoppa av, nån felinställning som rättades till senare, som tur var. Jag hade bara en liten bit kvar ner så den hoppade av för sista gången, så tog jag av den andra också, satte mig på röven och åkte ner så istället. Haha, lär ju inte sett klokt ut, men men, ner kom jag ju iallafall. Tur att mina kära vänner har sånt tålamod, tack hörrni! Sov nästan hela vägen hem, förutom sista biten då jag och Ida hade väldigt roligt med Ericas mp3 :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0