..

Sitter och slappar vid datorn. Har precis vart ute med hundarna. Tog en långpromenad och passade på att springa lite där det gick (är ju så satans halt!). Funderar på att börja gymma igen. Blir nog så.. Känner att jag måste bli starkare, annars kommer jag aldrig orka med allting, speciellt inte hästen och all träning.. När jag kom in igen satte jag mig en stund vid tvn. Kollade på en gammal fotbollsmatch från 1972 med pappa. Det var rätt kul att se faktiskt. Det var som pappa sa, man ser verkligen skillnad på hur dom spelade då och nu. Det  var med fotboll då, och inte ett ställe att avlägna sina aggresioner på, som det ibland verkar vara idag.. Nu ska jag nog sova, ska upp tidigt imorgon bitti och släppa ut hästarna. Ska nog rida också, hoppas bara att det inte snöar! ttan doG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0