Flyttkartonger

ÖVERALLT är dessa flyttkartonger!
Jag och mamma han i onsdags med att åka till Ikea. Vi köpte en massa bra(?) saker och såklart möbler. Det blev en soffa, ett tvbord, tvåsoffbord, lite hyllor till badrummen och så en stor härlig 160 säng till mig.

Eftersom att det var mycket grejer så tog vi med alla små och lättare saker hem och budade resten. Så det är det jag håller på med just nu, sitter ochh väntar på att Bring-killarna ska komma med soffa och säng etc.
En typiskt sak är också att vi inte fått igåmg tvn. Det saknades nämligen diverse nödvändiga saker, så här sitter jag, en fredagkväll med Idolfinalen i luften, UTAN tv. Helt galet... Jaja, vi har ju iallafall en soffa att sitta i snart..



Mitt rum, inbjudande va?


Mitt rum


Vardagsrummet, eller kartongrummet?


Vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0