Tröstäta?

Nej, inte om man heter Lina, då är det tröstshopping som gäller. Första dagen i skolan idag. Inget märkvärdigt, gick igenom schemat och lite sådär andra trista saker. Våra båda lärare inom Hotell slutade ju nu innan sommaren och de har fortfarande inte hittat en ny lärare till oss, känns ju toppen, verkligen.. Förhoppningsvis kommer det en lärare till måndag nästa vecka, om vi har tur. Efter skolans slut idag så tog jag en promenad ensam till centrum. Riktigt skönt att gå själv i regnet och lyssna på sin musik, inte bry sig om någon annan, bara gå rakt fram. Jag kan ju inte låta bli att gå in i en affär, och jag inte låta bli att köpa något när jag är inne i en affär, förstår ni då? Här är vad jag fick med mig:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0