Tjohej

Har inte skrivit så mycket på senaste tiden, som ni uppebarligen har märkt. Detta ber jag såklart hemskt mycket om ursäkt för, men har olika skäl till det också. Får hoppas att jag skriver mer, även om skolan börjar snart också!

Nu sitter jag i min sköna säng med mig supertrötta underbara vovve och väntar på att mamma ska bli klar med mötet med klubben. Sen ska jag ner och "servera" allihopa, visst är jag en snäll dotter som ställer upp att servera även fast jag är ledig. Men mamma ska väl ha lite nytta ut av mig så man får väl offra sig, eller hur? :) Nu sitter jag bara och slappar med balkongdörren öppen och vinden som smyger sig in genom den, riktigt mysig! Jag älskar när vinden tar tag i gardinen så den fladdrar sådär fint. Då brukar jag alltid låtsas att jag bor nere vid havet i Malubu eller något liknande, lite sådär smådagdrömmande!
 
Men helt ärligt har jag inget bättre att skriva just nu, så ni får helt enkelt nöja er med detta! Taskigt va? :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0