Näste man på tur

Ja, eller man och man. Inlägg, för att vara rätt och riktigt.
Idag vaknade jag relativt tidigt, och sedan gick det bara utför. Min mobil, min älskade söta lilla mobil, har gjort slut med mig. Kan ni fatta, efter 1½ år! Jag har aldrig känt en sån kärlek till någon annan mobil, och så bara.. ja, bara. No more us? Jaja, men det var lika bra tror jag, den började liksom bli otrevlig mot min mamma och dö så fort hon hade använt den, sen slutade den att visa bilder, och nu även sms, så jag menar, jag kommer ju utan tvekan hitta en bätte, en mycket bättre än den (sånt måste man ju alltid intala sig, ni vet)!

Jag begav mig iallafall ut för att tröstshoppa lite med Erica, känns som om jag inte träffat henne på nästan hela sommaren ju! Så vi åkte till centrum, ett ställe som vi aaaaaldrgi har varit på förut, och deffinitivt inte tillsammans, eller hur var det? Det slutade med att jag kom hem med en påse från MQ och en lite söt från Cubus. På MQ köpte jag 3 supersöta festtoppar, allihopa från Paris Kate & I (mitt nya favoritmärke), och på Cubus blev det en mascara, ett paket lösögonfransar och en foundation. Köpte den där "nya" Maybelline Colossal Volume Express. Hoppas den är så bra som den verkar!
Vi avslutade dagen med att äta på Sandy's och sedan ta en promenad ner till gymmet! Mycket trevlig dag, faktiskt!




Oj, titta en hund! Kiera tyckte att den toppen var finast! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0