M's birthday

Dagen började tidigt med att jag tänkte vara snäll och gå ut med hundarna imorse, så mamma slapp göra det på sin födelsedag. Men, vilket jag inte visste där vi åttatiden, var att mamma hade redan varit ute med dom, redan vid 4 på morgonen! Jaja, det var ju ett tappert försök iallafall. Sedan åkte jag ner till stallet och tog en ridtur med Stephanie.
Jag kom hem och sprang upp och böt kläder, sedan åkte jag och pappsen för att handla present och blommor till mamsen. Presenten blev en fritös, som det sedan visade sig att vi redan hade en, så det får bli tillbakalämnad och jag åker in till stan på måndag och köper den där jäkla pastamaskinen som hon tjatar om! :)


Fina blommorna


Fina ljuslyktan (?) som mamma fick av min faster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0