Lina är nya Leila?

Drog igång med projektarbetet i skolan idag. Bara det praktiska sakerna, som målen, betygskriterier så dådär andra lagomt roliga saker. Jag har ju sen länge bestämt att jag vill göra någon slags kokbok (nu lutar det mer på bakerk, men samma sak i princip), och nu går startskottet. Mitt mål är ju såklart att få ut boken till någon förläggare också, det vore ju så kul, kanske man kan lyckas roffa åt sig lite fler MVGn också. Vi får helt enkelt se hur det går, men jag ska göra på 100% på detta nu. Bra att ha lite annat att lägga tankarna på..

Jag har gått runt lite med Erica efter att vi slutade idag, vilket var väldigt tidigt, redan 09,30! Vi åt lunch och fikade på Sandy's och kollade lite i affärer. Jag hittade en snygg body på Triumf som jag la undan, eftersom att jag inte fått min lön än...... Den ska komma idag hoppas jag, men det lär ju inte vara förrens i eftermiddag så jag får köpa en imorgon. :)
Ska försöka dra mig ut till stallet senare också, skulle ha ridit henne lite igår, men nyckeln till rummet där alla mina saker är, den var borta, även reservnyckeln så det blev lite svårt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0