Liar liar pants och fire

Gud vad jag ljuger hörrni! Jag sa ju att jag skulle skriva ett inlägg när jag kom hem igår, och gjorde jag det då? Nääe. Istället lägger jag upp ett jäkla klipp på nån snubbe som sitter och sjunger, och lägger även in texten, ifall några av mina trogna underbara läsare skulle få för sig att yla fram texten i form av ett läte som kan jämföras med en brunstig gnu? Nej, fy. Nu får det bli ändring på detta! Från och med nu, mina medmänniskor, så konverterar jag till en ärlig människa (eller?)!

Skämt å sido, lägger in lite här nu istället då, bättre sent än aldrig, visst!
Jag mötte upp mamma inne i den soliga huvudstaden, även kallas Stockholm Stad! Jag gick upp till hennes jobb, och hon kom snabbt som vinden ner för att möta sin söta dotter som så tåligt stod och väntade på henne. Vi gick in till John Wall, och sedan till Cervera. På Cervera hittade vi den efterlängtade pastamaskinen (jäkla tjat om den här i bloggen va?) och jag hittade även två supersnygga tavlor med Marilyn Monroe på! Sedan gick vi runt lite grann till, och vi köpte ett par svarta harembyxe-liknande byxor, som jag trivdes förvånansvärt bra i (tycker inte om harembyxor annars, men dessa var inte så mycket åt det hållet, som tur var!) och även en jättesöt vit klänning. Nu ska jag andas lite innan jag skriver nästa inlägg, hihi. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0