Homespa

Eller ja, det kanske var att ta i att kalla det för spa, men skönt var det! Jag blev ledig från jobbet idag, så jag passade på att få det lite skönt för mig själv nu på kvällen. Tappade upp ett varm bubbelbad med lavendelolja och ljus. Hur skönt som helst, och lavendel gör en så avslappnad. Passade på att lägga en ansiktsmaskt också, så det blev lite lyxigare! Låg i badet i nästan 2 timmar, och nu är jag avslappnad och avstressad!

Mamma kom hem lite tidigare idag från jobbet, så vi åkte till EKO i Länna och handlade massa hästsaker. Kom hem med bland annat ett ländtäcke i ylle, 2 schabrak, 2 paket benlindor ett supersnyggt pannband. Man kan ju inte bara skämma bort sig själv, utan även hästen! :)


Nu ska jag hoppa ner i sängen med tända ljus även här och se klart på filmen The Duchess med Keira Knightley. Började se den igår, men kom bara till hälften, sen blev jag så trött att jag var tvugen att stänga av, men nu ska jag hålla mig vaken, hoppas jag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0