Helgen betyder jobb?

Ja, kanske inte egentligen, men absolut till 100% när det gäller restaurangbranchen! Man ska inte klaga, jag har egentligen inget vettigare för mig, och ärligt talat trivs jag väldigt bra på jobbet! Igår jobbade jag mellan 12.00 poch 22.30. Blev inte speciellt mycket att göra, då det var fint väder och de flesta är ute med båten eller ligger på stranden (en teori som vi har utvecklar på jobbet!) Vi ägnade oss mest åt storstädning, tills det kom mer folk på kvällen. Fick med mig hem lite calamares som mamma fick till lunch idag, det var nog ganska uppskattat, hoppas jag!
Eftersom att jag kommer jobba varje dag fram till tisdag nu, så blir det ju lite lugnt här i bloggen, hoppas ni har överseende med detta! :)

Idag blev det så trevligt att jag inte börjar förrens 17.00, och därför har jag gjort lite annan nytta på förmiddagen. Jag har bla varit nere hos söta hästen. Börjar tro att det är dags för henne att brunsta för hon är inte alls lika söt och trevlig som hon alltid annars är! Typiskt tjejer, va?
Tog även en långpromenad med hundarna, det är ju så fint väder att man borde skämas om man ligger inne!
Nu ska jag ta och föna håret, och sedan ta något snabbt att äta, måste åka iväg om en timma.
Vi hörs när vi hörs, eller hur?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0