Hej då Hjärtat.

Pärlan är såld. Hon åkte iväg idag, och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag ville verkligen att hon skulle bli kvar. Hon var liksom min klippa i stormen, dit jag åkte för att rensa tankarna och vara mig själv, mitt gamla vanliga jag, för en stund. Och nu är hon borta, bara sådär. Sa hejdå i lördags till mitt hjärta och det känns så tomt nu. Klart, jag har ju skolan att sköta och slita med nu nästan ett år till, men mer då? Vad har jag mer? Mina underbara vänner, visst, men ingenting går att jämföra med att komma ner till stallet efter en dålig, jobbigt, smärtsam dag. Hämta sin älskade häst i hagen och ge sig ut i skogen, i naturen, i den friska luften..
Ingen idé att vara ledsen, det tjänar inget till. Jag kommer gå klart skolan, ge 120% tills studenten, sen ska jag ut och hitta en kanonhäst till mig, en riktig vinnare, en hjärtevinnare!







Kommer sakna dig prinsessan. Tack för tiden med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0