Beautiful morning

Ja, det är ju underbart väder och jag vaknade för en lite stund sen. Fick en härlig sömn efter en lång arbetsdag, och den var verkligen lång mentalt. På två timmar sålde vi för ca 11.000, så ni kanske förstår att det var stressigt för oss, som bara var två personer. Skönt att det lugnade ner sig lite iallafall efter lunchen som man fick ladda om till middagstiden. Han dessutom stänga så jag kom hem strax efter tio istället för tolv, vilket flyt va?

Nu ska jag nog pallra mig upp ur sängen och äta lite frukosr så jag kan åka ner till stallet och massera hästen i en timma. Så kul va? Ni kan ju räkna ut att man får träningvärk i både armar och mage, så mycket man måste ta i när man masserar en häst. ;)
Jaha, nehe. Ni får väl ha en underbar dag, snart börjar ju skolan, bara 2 dagar kvar....SISTA ÅRET, tank you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0