3A

Godmorgon, eller god förmiddag? Idag är jag riktigt utsövd och det kan jag säga behövdes. Jobbade igår, och det blev 11½ timmes jobb på restaurangen! Och det toppar vi såklart med att jag knappt sov någonting natten innan! Det gick som tur bra iallafall, behövde bara dricka lite kaffe, sen var jag igång!

När jag kom hem så la jag mig praktiskt taget med kläderna på och somnade direkt! Jag var så trött att det kändes som att jag aldrig skulle vakna nu på morgonen, men ändå vaknade jag rätt tidigt. Bra det, så slipper man kasta bort en ledig dag med att sova. Nu ska jag ner och äta lite frukost, sen tar jag nog en skönt uppfriskande promenad i solen, och senare i eftermiddag ska jag åka till till stan och möta mamma, och köpa den där pastamaskinen åt henne!

Skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0