2 cool 4 school

Kanske inte riktigt, ni vet, utbildning är ju A och O, men man kan ju låtasas att man är det, iallafall med mina nya superläckra high heels. Japp, ni hörde rätt (okej, läste), idag hämtade jag ut mitt packet från Nelly.com som innehöll två par high heels och ett par ballerina som jag beställde i fredags. Lägger såklart upp bilder på skönheterna senare!

Alldeles strax ska jag iväg till Hesslingby ridhus för att kolla på träningen för Anneli. Kan man inte vara med själv och hoppa så är det näst bäst att titta på träningen, man lär sig mycket från det också! Som sagt, jag ska inte vara med och hoppa för hästen är paj. Hon var jättestel i lördags och ville inte ens gå, så ont hade hon. Träningsvärk får jag hoppas, så att det inte är något allvarligare. Hon får lite skön häst-spabehandling, den bortskämda pållen. Jag knådar hela hästen en halvtimma varje dag, så snart får jag hoppas att jag får en gentjänst, så som jag har pysslat om henne nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0